Sjukt trött

Klockan är alldeles för lite för att gå och sova redan nu. Jobbigt som fan, är riktigt trött alltså. Jobbet tar kol på mig... eller är det kanske resorna? Vilket som är det fan jobbigt alltså.

1 dag kvar sen ledig 3, fyfan vad skönt det kommer bli. På måndag ska jag även ta itu med lite saker. Då kommer nämligen chefen tillbaka.. HOPPAS JAG!

I helgen ska jag o älsklingen styra upp massor. Det är en hel del grejer som fattas här hemma så vi ska fixa så mycket som möjligt. Lönen kommer även på fredag vilket känns underbart. Måste dock tänka efter lite mer denna gång och planera bättre med pengarna så jag inte står där den sista utan pengar igen... haha! Typiskt mig. Shopping shopping ;)



JÄSP!

Kommentarer
Postat av: Kim

OJ, ja men det kan jag förstå.. men det är alltså fortfarande åhlens i alla fall? :)



Jag har köpt samma hårfärg som dig nu, så önska mig lycka till haha..

2008-08-13 @ 22:12:03
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Elin

Ja jag vet inte, jag vill inte bränna mig som jag gjorde sist, blir ju så jävla röd ja...

2008-08-14 @ 10:47:27
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0