Stockholm pride

Jag och älsklingen gick ner på hemköp imorse för att kolla efter hårfärg, men det fanns såklart inte den jag vill ha. Så det blev 2 Loka 33cl söta små flaskor istället. Och jordgubbar från torget. Mums. Så när vi kom hem tog vi oss lite cider och jordgubbar.. fin frulle.



Gjort oss klar nu.. ska bara få i oss nåt (nånting annat än sprit) sen drar vi in till stan. Ska kika på lite saker och även kolla in pridetåget.. kan va kul.


Måste svara på några kommentarer oxå...
Naglarna kostade 730kr och det är gele. Hade sjukt ont igår efter att hon filat sönder mina naturliga naglar. Men nu idag är det bra.. Känns som mina egna. Absolut värt det!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0