Tillängnat mina vänner

GUD VAD JAG SAKNAR ER!!!

Låten California med Dublin Fair som kommer upp då och då på winampen gör saknaden ännu större! 2002 i Härnösand. Hade vi nåt bättre år att komma med? Party och vänskap. Allt va på top. Man mådde som en gud. Vilket jävla gäng vi va. Jag skulle ge mycket för att få uppleva allt de igen. Verkligen!

Ska inte glömma 2004 heller. Det va ett riktigt brakår det oxå!
Självklart nutiden oxå! Då man verkligen insett vilka som är ens riktiga vänner, dom som alltid finns kvar i vått och torrt. Och verkligen är sig lik sen förr. Såna som man efter bara en minut fortfarande kan spela apa med.. Varför vara vuxen när man kan leva istället? Finns några få. Fyfan vad jag älskar er!

ELIN! Du vet att du står mig närmast och att det är dig jag saknar mest! Vi ska ha en jävla fest när vi ses snart igen! Finns inga andra alternativ. Leka av oss lite, haha! Älskar dig vännen!

Ni andra vet mycket väl vilka ni är och jag har säkerligen nämt att jag saknar er så ta åt er. Ni finns i mitt hjärta, alltid alltid!! Låt oss aldrig tappa varandra!!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag kommer heller aldrig glömma 2002! =) Skulle vara kul om man kunde vrida tillbaka tiden!

2008-08-12 @ 14:56:10
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Samantha

ja... mamma e lite psyk xD nu kan du se mitt hår i bloggen :P hahaha

2008-08-12 @ 17:58:51
URL: http://shaantii.blogg.se/
Postat av: Elin

Älsar dig och det ska bli skoj att få komma ner snart och se huvudstaden men framför allt att träffa er. =) Puss

2008-08-12 @ 20:20:03
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0