Äntligen

Jag känner åter igen att det är kul att gå till jobbet. Självklart är det alltid lika jobbigt att komma upp på morgonen när man inta vill annat än sova. Men så fort man kommit till jobbet så känns allt bara så bra. Idag har jag mestadels jobbat själv och det har gått hur bra som helst. Cliniques representant kom in på besök vilket va jätteskoj då det är jag som kommer ha hand om Clinique. Vi kollade in lite nyheter, fixade med testers och drog lite info. Jag ska även få komma iväg på kurser här så småningom, det ser man ju fram emot :)

08.00-19.10 idag, vilket va en rätt lång dag. Men det gick kanonbra. Förutom att jag har så fruktansvärt ont i nacke o svank av nån anledning (Måste burit nåt eller suttit/sovit snett) så känner jag mig inte så jättetrött ändå. När jag fick ta på mig jackan o gå hem, stod det en påse vid personalingången till mig med lite prylar. Jag blev självklart jätteglad. Tack tack tack. Massa mer o testa :)



- Viva La Diva Ögonskugga och Nagellack
- Broadway Nail remover
- Kiss Nagelfil
- Isadora Treat & cover Concealer stick
- Max factor False lash effect Mascara
- Clinique necessär med Clarifying lotion, Dramatically different moisturizing lotion, All about eyes rich, Long last lipstick, High impact mascara, Powder blush, Liten rougeborste

Hur fint som helst :)

Kommentarer
Postat av: Kim

jag ska på cliniquekurs i sthlm i februari. skulle var skitkul om vi skulle på samma kurs :)

2008-12-03 @ 23:16:02
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0