HAHA

Jag och såna här grejer..
Syftar självklart på min lilla ipod. Fattar verkligen ingenting. Har suttit o försökt få in musik nu i några minuter men ingenting verkar fungera (enligt mig) Så nu när jag testkör den så är det HUR MÅNGA låtar som helst på den. Bara så där? Vad hände? Hur gjorde jag? Hur gick det så snabbt? Aja, skönt. Löste det, på nåt sätt.. Fattar dock inte hur. Blond? Ja kanske lite. Måste kika mer på det där senare.


Dagen idag har vart okej. Jobbade 9.50-17.10, öppning stängning vill säga. Va rätt trött imorse så jag hade ingen lust att jobba, men det gick ändå. Som alltid så är dagarna mycket roligare här på nya stället o därför går tiden mycket snabbare oxå. Vi pratade om en tjejkväll nån gång framöver, hoppas de blir av. Jag är och känner mig halvt ensam här faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0