Härnösand

Fick aldrig nån tid att blogga när jag va hemma i Härnösand. Men iaf. Julen spenderades ju där. Va hemma mellan natten till den 24e och eftermiddagen den 26e. I vanlig tradition firades julafton hemma hos mormor. Jag, mamma o mormor. Nästan som vanligt. Ganska lugnt o skönt ändå faktiskt. God mat och fina klappar. Självklart åkte vi oxå en sväng till Johans grav, 5 år sedan han gick bort. Min "morfar".. Du vilar i frid, 24/12-03.

Senare på kvällen skjutsade mamma mig hem till Johans familj. Som vanligt bodde vi ju där. Johan kom halvyr ut o hjälpte mig med packningen. Sen blev det lite baileys och mys i soffan o ännu mer paket. Hur fina som helst. Jag är så nöjd. Kunde inte blivit bättre :) Johan han drack sin wiskey han o allt slutade med att han satt där i soffan o sluddrade värst av alla o sa om saker o ting om o om igen, shit asså. Älskling, du är rolig du :)

Sömn blev det tilll slut iaf o sen var det helt plötsligt en ny dag igen. Juldagen, och den spenderades med bl.a Elin, bästa Elin :) Min bästa vän i vått o torrt. Älskar dig! Även om vi knappt ses så kan o kommer jag alltid kunna prata med dig om allt o verkligen vara mig själv. Du är bäst gumman! Saknar dig! Lite mcdonalds till middag sen fick vi tyvärr ta farväl för denna gången oxå. Och jag o Johan åkte hem till hans föräldrar igen o gjorde oss klara för utgång. Som dock blev väldigt lugn, men de va kul o träffa lite folk :) Som alltid! Tack för alla glada miner där hemma, det värmer alltid.

Vid 12slaget va vi hemma igen och sömn behövdes allt för att sen nästa dag sitta på den förbannade bussen till Stockholm igen.. 5½ timmes sittande! USCH! Tur som va fick vi i oss lite god mat hos min mamma innan vi drog iaf.

Ja, det va mina dagar i Härnösand lite kortat :) Kul o träffa alla som alltid! Vi ses snart igen!



Shit va det smäller här utanför nu... raketer o skit redan.. haha


Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Hello gum's!



Fin blogg du har =)



Barnen hemma på min gata.. haha tänker på saltkråkan o stina då jag skrev så.. !! =) så dundrar de sjukt mycket här också. Hm! Fortsätter dem skjuta raketer eller smällare efter kl 22, så kommer Tant Sandi gå ut me golvmoppen i högsta hugg o be dem snällt att dra dit peppar'n växer!!! En annan ska ju liksom upp o jobba imorgon.. hahaha!!! Oj va jag låter gammal.. hhihiihii..



Ha en härligt ledig söndag - så ses vi på måndag!



KRAAAM!

2008-12-27 @ 21:16:27
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Kim

självklart, då blir jag bara glad :) Jag är ju inne på din blogg titt som tätt. måste ju se så ni har det bra :)



Skulle du på Cliniqueutbildningen i februari (17:e - 18:e tror jag)

2008-12-27 @ 21:27:51
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0