Krångel

Fler som har krångel med sin blogg?
Tar en jäkla tid för den att uppdatera nya inlägg tex..
Och många ggr när jag ska logga in får jag bara upp "page not found"
Dumt dumt!

Idag är jag iaf ledig vilket är dunderskönt :)
Tvättar lite kläder och känner för tillfället lugnet.
Gubben ligger o sover, vill egentligen bara väcka honom o pussas lite.. Men han måste ju få sova när han jobbar natt. Får väl se om man hittar på nåt med samanta senare. Det är rätt tråkigt väder idag, regnigt o grått. Men men.

Ska väl ta en sväng ner till tvättis igen!
Vi hörs senare.

Förresten.. jag tycker att många är dåliga på att uppdatera alltså. Jag är faktiskt nyfiken på vad som händer där uppe.. Kom igen nu! Blogga på :)

Kommentarer
Postat av: sandra

haft samma problem, irriterande som tusan!

2008-12-03 @ 14:11:54
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0