Söndag

Jag har inte söndag i huvudet idag.. Känns mer som en tisdag eller nåt. Men söndag är det, och jag har vart ledig hela långa dagen. Jag och älsklingen tog en tur in till stan för att kolla efter lite kläder. Sjukt mycket reor nu, och folket är som galna så det va absolut ingen hit att gå idag kan jag tala om. Vi orkade helt enkelt inte, man blev bara irriterad på alla som knuffades för tröjan för 24.50:- på rea. Aaah, shit. Hur orkar man?

Kom bara hem med en liten söt klänning och 3 par nya strumpbyxor. Haha. Fråga mig inte hur många strumpisar jag köpt detta år :) Men det blir ju så. Eftersom jag nu för tiden endast använder byxor på mina lediga dagar, då jag inte klarar av tajta jeans/byxor mer än 4-5 timmar pga min gamla skada i höften.. Det slutar jämt med att jag får en kylande känsla i höften o tappar känseln eller att jag inte kan gå normalt överhuvudtaget. Så nej, jag hoppar hellre det när jag jobbar o bär hellre strumpisar o tunika. Då kan jag röra mig normalt HELA dagen. Galet men sant! Förhoppningsvis blir höften bättre nu när jag ska börja träna igen.. hoppas!

Nog om all skit, nu ska jag göra några mackor.. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0