Beröm tycker jag om

Den här dagen har gett mig en hel del.
Jag har saknat allt som heter beröm. All glöd.. allting skulle jag vilja säga.
Pratar om mitt nuvarande arbete. Jag har bara slängts in i ett arbete och sen var det bra så. Jag har inte hört ett enda "fan va bra jobbat zandra" INGENTING NÅGONSIN. För visst behöver man sånt för att bli peppad och känna glädjen att jobba. Nää, ingenting. Gud vad jag saknat det. Tills idag. En arbetskolega sa till mig idag "Åh, jag skulle vilja att du alltid va här på skönhet" TACK! Det värmde så grymt mycket. Nu va det ingen tjej i min egna ålder som sa det, heller ingen kille som ville flirta på nåt sätt, ingenting sånt alls. Utan en som jobbat LÄNGE med många. Så det kom verkligen från rätt person och jag blev så glad. Äntligen fick jag höra att jag faktiskt är duktig. För jag vet att jag är det. Men det stärks alltid när man får höra det av någon annan. Ja, och det bästa av allt va väl att även chefen kom och sa sen att han skulle prata med varuhuschefen igen på det andra jobbet jag sökt.. det värmde allt det oxå. Han trodde nog inte att jag kunde så mkt som jag faktiskt kan. Perfekt att jag fått jobba med honom i helgen. Så nu hoppas jag verkligen. Hoppas hoppas hoppas. Håll alla tummar för mig nu! Need need need. Jag vill ha mitt skönhetsjobb igen! Saknar det allt för mycket.

Bra dag kort sagt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0