Med glädje..

.. Kan jag tala om att jag fått ett nytt jobb.
Inom samma företag som jag nu jobbat inom i över 3 år.
Äntligen slipper jag den förbannade pendlingen.
Dock är det fel helger, men inget att göra åt.
Jag får testa iaf, går det så går det o går det inte, så är det bara att söka vidare igen. Nu kommer jag kunna gå till jobbet om jag vill. Tåget kan jag naturligtvis oxå ta, och istället för 23 stop som jag har nu PER RESA så blir det endast 2 stop :)

Nu ska jag åter igen jobba med hem, även media..
För en gångs skull känns det som att saker o ting går rätt bra.

En annan grej är att vi flyttar igen. Till en mysigare lägenhet, galet men kul.

Som sagt, kanske saker o ting ordnar upp sig nu. Hihi

Kommentarer
Postat av: myh

GRATTIS =D! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0