Negativa jag

Så här känner jag just nu.

Jag vaknar på morgonen, vill absolut inte kliva upp.
Jag vill ligga kvar för jag vill inte gå till arbetet.
Hatar mitt arbete, vilket aldrig hänt innan inom detta företag.
Jag vantrivs och har mer eller mindre ont i magen jämt.
Sen ska man sitta och åka tunnelbana innan man får komma hem.
Väl hemma ska man fundera på vad man ska äta.
Sen när det problemet är ur världen är det soffan som gäller.
Soffan, datorn och tvn. JÄÄÄ! Fyfan vilket drag. Jag är less!


Jag mår kasst. Jag saknar mitt sociala liv.
Jag saknar vännerna. Mamma! Mormor! Djuren där hemma.
En vanlig promenad bara. En tråkig 15minuters shopping i stan.
Utelivet, även om det oftast suger.
Närheten till allt. Alla glada o trevliga norrlänningar. Miss you!

Vet fan inte vad som kan få mig att se nåt positivt i Sthlm just nu.
Förutom att jag har min älskling. Utan dig skulle ja inte stanna 1 min.

Okej.. lättade lite till på mitt hjärta.. kommer säkert mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0