Nyttig för en gångs skull

Jag har nu äntligen bestämt mig för att bli nyttig.
Inte så nyttig att jag aldrig ska äta kakor, godis, chips osv.
Men jag ska defenitivt dra ner på det. Det är fan dags nu.

Så istället för att gå och köpa en massa socker så köpte jag idag:

Sjukt mycket mandariner och 2 pkt physalis.
Känns galet att säga att det är minst lika gott om inte godare än onyttiga saker.

 

Så då kan man ju fråga sig varför man inte tagit tag i detta tidigare?

Även träning står på min framtidsplanering nu.
Många många sköna promenader, och sen ska benen tränas upp oxå.
Då jag fortfarande inte gjort något åt mina ben sen krocken och operationen -03
Har inte tränat nåting överhuvudtaget sen dess.. SKÄMMS på mig!

Men som sagt. Nu ska jag bli nyttig och bli vältränad igen. Det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0