STOR SAKNAD

Jag saknar så mycket. Så himla mycket. Jag önskar jag kunde flytta ner allt och alla hit. För det är faktiskt ganska jobbigt. Jag saknar mitt gamla jobb - Birsta. Helt galet mycket saknar jag det. Gemenskapen, alla underbara människor. Ni ÄR saknade! Jag saknar min bästa vän som jag bara lämnade. Fan asså, jag saknar dig så det gör ont gumman! Oxå mamma, saknar saknar saknar! Och MINA katter. Gud så jag gråtit :( Det är fan inte kul alltså. Jag saknar till och med att "gå på stan" i Härnösand.. jag saknar bigboy.. jag saknar krogen. Förstår ni? Det där som man bara vill kräkas på när man bor där uppe.. Jag saknar det så mycket nu så det finns inte.

STOR SAKNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0