Uppdatering

Okej..
Min syster undrar såklart vad som händer här då jag aldrig uppdaterar.
Och eftersom sötnosen åter igen påminner mig så måste jag ju uppdatera.

Min blogg är ju faktiskt mest för mina nära & kära

Så, vet inte hur många dagar sen det är jag bloggade.
Men iaf. Kan väl uppdatera om vad som skedde i helgen.

Elin (Lillenka du vet) och hennes pojkvän kom hit o hälsade på oss.
Jätteskoj! Mycket shopping i stan. En tur i gamla stan o slottet.
Även naturhistoriska och cosmonova hann vi med.

Så helgen kan jag ärligt säga har vart den bästa helgen hittills här nere.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket mer. Jobbade idag igen.
Kom hem sent. Fick middagen serverad o även efterrätt. Kladdkaka!
Älsklingen har nämligen bakat idag. Vilken underbaring! Sötnos!

Ja nä, nu kommer ja inte på så mycket mer.

Stockholm stockholm sta´n i världen, Stockholm stockholm världens stad!

Med det säger jag tack o adjö...
Ska försöka uppdatera bättre Myran... Love you sis!

Kommentarer
Postat av: Myh

Va kul att LillEnka hälsa på =D!! När ska jag få träffa den berömda enkan? Love you 2 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0