Uppdatering

Efter en söt förfrågan från min lillasyster får jag väl ta och uppdatera lite då.
Vad händer här nere?

Det vanliga. Jag jobbar, kommer hem, äter och sover. Haha! Kul liv.
Lite mer än så är det väl. Nån shoppingtur, nån fika osv.

Händer en hel del just nu som gör att man inte hinner med bloggen tyvärr.
Nyheter på jobbfronten tex som är både negativt och positivt. Berättar mer senare..

Sen finns det även andra saker här i livet som stökar omkring i ens vardag.
Även det tar jag o berättar om senare!

Idag är jag iaf ledig. Ska ut och besöka några butiker tänkte jag. Så ja, vi hörs?

Ska uppdatera bättre min lilla sötnos till syster :)

Kommentarer
Postat av: Myh

BRA =D! Eftersom att vi tyvärr nästan aldrig hörs så är ju bloggar bra... då vet jag ju typ att du lever och mår bra =) kul att veta vad du gör och så. Love love <3

Postat av: Kim

jag längtar efter "nyheterna på jobbfronten" :) kram

2008-10-02 @ 17:16:29
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0