Utmanad av lillasyster

Jag har blivit utmanad av min lillasyster -> My

Reglerna är följande:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Jaha, jag ska göra mitt bästa systeryster ;)

1. På 5 år har jag flyttat 7 ggr
2. Jag lider av böjveckseksem & kommer alltid göra det.
3. ÄLSKAR mandariner, kan äta tills jag kräks.. (Har gjort det)
4. Allergisk mot citrusfrukter (Lustigt med punkten ovan)
5. Jag väger 48 kg, gjort det i flera flera år.
6. Säljare på Åhléns sedan -05
7. Min pappa har 5 barn, men det är 3 olika mammor ;)


Nu ska jag allt utmana Elinpelinpäronpung, Jannice, SamantaMasanta... Faaan, kommer inte på fler nu... Kör bara om du känner för det. Själv ska jag fortsätta äta min grönjävulska goda pizza, helt galet god. Kan bara tacka mig själv då det är JAG som gjort den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0