Vad kom jag hem med idag?

Jag och älsklingen tog oss en promenad till sumpan idag.
Det har vart jättehärligt väder.

Först kikade vi in på lindex för att se om mössan fanns där.
Men icke, den va slut där oxå! Jädrans populära mössa!
Vart finns du nånstans? JAG SKA HA DIG!

Sen blev det apoteket, en Fenuril och ett paket Ellen. Aaa intressant.

Mer då?
Gick självklart in på Åhléns.. 

Köpte mig en ny hårinpackning, Phc shine revival. Kanonbra!
Även Cliniques Clarifying Lotion..

Mer än så blev det inte, så de va ju inte så mkt att visa.
En annan gång, ska fan på jakt efter mössan...

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du kollat efter mössan på Lindex hemsida?

2008-10-13 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0