Är här ändå

Trots att jag inte orkar så är jag här ändå. Dumt.
Ska snart gå och sova, känner att jag behöver det faktiskt.

Imorgon är det jobb hela dagen oxå, sen kurs på kvällen.
Så jag är nog hemma rätt sent, i think..

Onsdag ledig iaf. Och då blir det läkaren igen..
denna gång med mina körtlar. Less på dom. Vill veta varför dom svällt upp.

Fick en söt kommentar av min kollega sandi.. hon tycker jag är lite tyst :)
Jag kanske är det :) Men privat är jag nog allt annat än tyst...
Eller vad säger ni härntabor? :P Haha


Ska vila lite på soffan nu innan jag kryper ner.. Ses o hörs imorgon!



Förresten..
lyssna gärna på mina sköna låtar till höger i menyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0