Dagen idag

Sjukt seg. Vet inte vad jag ska hitta på. Har inte orken till nånting. Shit asså. Jag måste styra upp mitt liv, det här funkar inte. Vart är jag? Fattar inte. Jag vill tillbax till mitt gamla jag. Mår skit. Ja, jag gör det. Verkligen! Skit skit skit. Vet inte vad jag ska göra åt saken heller.

Ska åka till sumpan strax o fika lite. Köpa lite alla hjärtans dag kort. Sen då? Ingen aning.. precis som vanligt. Jag har fan inget roligt liv längre. Blä!

Ska ta mig en grogg i helgen. Jag behöver det. Längtar tills vi åker till härnösand. Jag ska boka upp varenda minut jag är där hemma. Jag tänker inte ha tråkigt en sekund! Jag ska ta fram mitt riktiga jag.. eller det behöver jag inte, det kommer av sig självt när jag är hemma.. såklart. ELIN - I MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAMMA - I MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mmm, nu har jag talat om hur jag mår oxå. Saknar på tok föööör mycket. Måste börja fundera på vad jag ska göra... Det här går inte. Tänker aldrig mer sätta mig i en grop långt långt ner som förr. Aldrig igen!

Kommentarer
Postat av: johan

Detta fixar vi tillsammans gumman..

För min fröken ska då inte må dåligt.. Älskar dig mest

2009-02-11 @ 14:37:13
Postat av: Samantha

suttit och tänkt på samma sak som dig.. egentligen, visst det här är staden med möjligheter och mer att göra etc etc.. men så länge man inte har vänner, inte är lycklig och aldrig gör nåt så kan man inte vara kvar. Härnösand har inte mycket att erbjuda, men vi är fan så mycket lyckligare där än här. Visst har jag varit olycklig i hsand, men inte lika mycket som jag är här. Livet är för kort för att spilla bort på sånt här skit.. jag funderar på att dra mig hemåt inom en snar framtid..

2009-02-11 @ 16:51:12
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Myh

Syster... jag saknar dig! Hur mycket som helst! Måste styra upp någonting snart... vill så hemskt gärna åka ner =(! Love you <3

2009-02-11 @ 17:13:53
Postat av: Elin

Miss you too gumms!!

2009-02-11 @ 19:47:36
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men du, vi som alltid jobbar lika och nästan alltid är lediga samma dagar borde ta en dag i veckan för vinkväll, fika eller liknade!

Du är alldeles för rolig för att ha tråkigt :)

2009-02-11 @ 20:57:10
URL: http://josefinearnstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0