Eksem tjejen

Nu har jag vart hos läkaren med mitt hemska eksem som jag fått i ansiktet, halsen o på armarna. Armarna är jag så van vid att ha eksem på eftersom jag varit ett eksembarn.. och eftersom det är böjvecks jag har så kommer jag alltid ha det. Men på ansiktet har jag aldrig haft eksem förut.. så detta känns jättejobbigt. Ofräscht för det första! Och sen att det kliar och ser helt knottrigt ut är ju ingen hit :( Och eftersom jag inte lyckats få bukt med det själv blev det läkaren! Kom hem med en stor pump fuktcreme och 2 nya kortisonsalvor. Så nu är det bara att behandla!

Kolla mina kära läsare, så här ser min stackars kind ut :(
Det är tur att det finns makeup så man slipper se ut såhär när man jobbar iaf..


Kommentarer
Postat av: Myh

Aj syster :( ser inte skönt ut alls.. eksem är verkligen skit!! hoppas det blir bättre nu <3 kramar

(mitt eksem har verkligen blossat upp på armarna o händerna, men jag har klarat mig för tillfället i ansiktet så jag ska sluta klaga..) <3

2009-02-03 @ 15:32:05
Postat av: Elin

Skönt att du har varit där. Hoppas det funkar med salvorna nu!

2009-02-03 @ 15:44:21
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: maria

har du fått elocon utskrivet någongång? :)

2009-02-05 @ 16:13:59
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0