Känner mig som en gnällspik

Idag har jag känt mig gnällig på jobbet.
Men jag är ju som jag är. Vill ha ordning och reda. Bra rutiner, bra planering. Och allt ska vara snyggt o fint. Men det är väl egentligen bara positivt. Sen att jag kommer ifrån ett galet fint varuhus sen innan (Birsta).. säger kanske en del. Det är det finaste varuhuset o jag önskar alla kunde få se det :) Snyggt, prydligt, välstädat, snygga bord, kanonfina ikonplatser, välfyllt, priser överallt, modernt, dammat, texter ovanför alla områden så kund hittar osv osv.. Borde kanske inte få säga så, men det är lätt det finaste varuhuset. I promise :) Miss you guys!

Men nog är sumpan ett fint varuhus oxå, med kanonpersonal :) Snällaste rara kollegor :) Vi måste bara styra upp lite rutiner o annat på skönhet.. eller hur gummsor? :) Vi kan iaf bara bli bättre på allt. Tänk när allt fungerar, fan va bra allt kommer bli! Hihi

Nu ska jag ta mig en andra portion av denna goda sallad som min älskling gjort.. Mmm, gottigt :)


Pasta, ägg, sallad, skinka, gurka, ost, bönor, tomat!


Mums fillibabba!


Kommentarer
Postat av: *Sandi*

ABSOLUT!! =) Vi ska nog få bukt på allt, ska du se.. Lite snack sins emellan o mer planering som du sa =) Kraaaam!

2009-02-20 @ 22:16:07
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0