Schampo från Mario Badescu

All Purpose Egg Shampoo
Ett schampo för alla hårtyper.



Detta schampo får helt klart många plus ifrån mig.
Ägg ska ju vara bra för håret? Eller hur? Detta schampo har en protein-berikade äggingrediens som ger näring till håret. Och verkligen! Mitt torra hår kändes underbart efter att ha tvättat det med detta schampo. Efter vanlig föning fick jag fin volym och glans i håret. Det kändes även mer rent än vanligt.

Helt klart ett kanonschampo!






Kommer nog behöva testa andra produkter från Mario Badescu oxå.
Tex deras conditioner med tropisk doft som ger glans o lyster åt håret.
Även schampot för torrt o skadat hår med bl.a jojobaolja :) Kan tänka mig att även dessa är kanon.

Bra produkter till bra priser!
Egg schampo 236ml - 129kr
Conditioner / Schampo torrt skadat 236ml - 118kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0