Skit!

Slutade jobba kl 18.00.. Klockan 19.00 skulle vi åka på biotherm/doft kurs.. jag, bossen o min kollega sandi. Så jag satt kvar på jobbet en timme o fyllde i mitt papper till samtalet vi ska ha framöver.. med bossen. Aja, iaf. Ska jag sammanfatta kursen kanske? "DET TAR VI NÄSTA GÅNG" .. det va ungefär vad vi fick höra hela kvällen..eller kvällen.. inte ens en timme tog kursen, och informationen hade jag kunnat fixa bättre själv genom att läsa på produkterna på jobbet. Gaaaah! Slemmo! Ingen höjdare. Tusen miljarder minus. Vi fick med oss en ansiktscreme på 40ml för herrar iaf. Ååååh, tack.. KUL! NOT!


Har dessutom suttit o jävlats med ginatricot´s hemsida. Försökt klicka hem ett par byxor till min lillasyster. Men hur gick det då? ÅT HELVETE! Först försökte jag i mitt namn.. men det gick ju inte, för då kommer byxorna hit till mig. Så jag försökte i systers namn, o de gick inte heller för hon är inte 18. Så sista försöket gick på hennes mammas namn. Och gick det? NÄÄÄÄÄ, naturligtvis INTE! Fan oxå. Skitsida. Köp medges ej.. O varför inte det? Jo för att skitsidan känner tydligen av att det inte är köparens konto. Ni kan ta er hårt där bak. Tänker ALDRIG mer försöka beställa något från er jävla sida.


Trött o förbannad! Tur att jag sitter här själv, annars hade de gått ut över nån annan stackare..

Får gå o köpa dom där byxorna till min söta syster imorgon istället o skicka upp dom till umeå. Punkt slut. För gumman ska helt klart ha dom. THATS IT!


Imorgon ska jag skriva några rader om schampot jag fick hem på posten för nån dag sen. Missa inte det :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Tack syster <33 love you!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0