Snö i Stockholm

Nu tror jag fan e lös :) Det snöar idag. Haha! Nu blir det väl kaos i trafiken förstås.. Kanske till o med lite stormvarning? Stanna inne för guds skull. Det snöar!! Stockholmarna blir väl som galna nu, säkert ute med pulkorna o ska åka.. Försöka sig på o göra en snögubbe kanske, som ändå kommer ha smält ner inom 24timmar. Tragisk. Men men..

Ni som aldrig varit i norrland borde åka dit. Inse vad en vinter är för nåt :)
Så jäkla kul när det kommer in kunder på jobbet här i sthlm som säger att det är så förbannat kallt ute. Haha, "okej".. Själv tycker jag det är rätt skönt :) Men då är jag van riktiga istider ;)



Nää, men ska inte göra narr av nån :) Jag förstår att det är kul när marken är vit när det tyvärr inte händer så ofta här nere. Själv tycker jag inte om snön.. Så stockholm är perfekt för mig. Men jag kan ändå inte låta bli o tycka att folket är lite päckliga som fryser när det är -10 grader eller när dom helt plötsligt inte kan köra bil för att det är "storm" ute :)

Sött! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0