Snö snö snö

Läser och hör att det är så mycket snö där hemma i norrland. Då är jag rätt nöjd över att jag bor här nere. Hatar nämligen snön, och här finns i stort sett ingenting! Gräset är grönt? Det är lite is här o där.. men det är okej. Det är ju trots allt vinter. Galet skönt o slippa plumsa i djup snö, gå ute i snöstorm, sätta sig i nån kall jävla bil eller skotta fram ytterdörren till ens hem. Mmmm, jag slipper de :) Tack stockholm!

Förresten så funkar det inte med snö här nere. Så fort det snöar lite då är det kaos ute på vägarna och man ska stanna inne för det är "snöstorm"

Haha "okej" Vi säger väl så :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Vi har snöstorm här uppe! Har snöat hela tiden de senaste dagarna... lite less nu kan man väl säga. Puss syster, hoppas eksemen är bättre!

Postat av: K

Haha ja du skulle se här nu!!! (Umeå) Har snöat konstant i 4 dagar nu och halva mitt fönster är täckt med snö (o jag bor på andra våningen!!!) haha

2009-02-08 @ 14:36:18
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0