Svullna körtlar

För någon månad sen svällde en körtel vid käken upp på höger sida. Jag blev rädd och rådfrågade alla jag kände om vad det kunde vara. Visste nämligen inte att körtlarna känns som ärtor när dom sväller. Usch och fy. Iaf, så har svullnaden nästan lagt sig på höger sida, skönt. Nu sitter jag o känner att jag har ont på vänster sida vid käken.. Tänkte att det kanske va en invärtes jättefinne eller nåt, men näärå! Det är körtlarna IGEN, fast nu på vänster sida då.. :( Det gör ont och är inge trevligt alls. Jag har helt klart nån sorts infektion i kroppen, och den verkar inte vilja slå ut. Dumma dumma körtlar. Min älskling vill att jag går till läkaren igen på måndag.. vi får väl se.. får kanske bli så.

Som sagt innan.. är det inte de ena så är det de andra..

Kommentarer
Postat av: Elin

Nä men nu får det ta och ge sig i kroppen din snart!! Lider med dig gumman! Puss

2009-02-05 @ 22:27:20
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0