Tävlingen - Rätta svar

Här kommer dom rätta svaren:

1. Jag har tidigare nämnt min mammas och min sambos födelsedag,
hur mycket fyllde dom?
Mamma 50, Sambo 27

2. Jag fick en överraskning av min älskling, ett presentkort på 1000kr, vart?
Elenas naglar

3. Sommaren -07 gav mig nånting väldigt speciellt, vad?
Min älskling :)

4. Vad gjorde jag och min sambo på nyårsafton?
Jag satt hemma, sambo jobbade

5. Nämn 3 saker jag fick i julklapp?
Skinnhandskar, Ipod shuffle, presentkort H&M

6. Vart i sthlm jobbade jag innan mitt nuvarande jobb?
Åhléns Skärholmen

7. Clinique har en ny creme som skyddar en torr & känslig hy, vad heter den?
Comfort on call

8. Vilken färg har vi målat på fondväggen i hallen?
Grön

9. När jag fyllde år fick jag en plattång av min sambo, vilken?
GAMA Laser Ion


10. Jag köpte en creme på apoteket mot finnar, vilken?
Stioxyl



_______________________________________________________________

En enda svarade rätt på alla frågor och det va Madde, så grattis till dig. Mascaran är din! Kul att du faktiskt läst så pass mycket :) Du får välja själv om du vill ha den hemskickad eller ta den nästa gång vi ses :)

_______________________________________________________________


Ni andra som tävlade, bra kämpat! Jag har ju faktiskt fler små gåvor som jag kan skicka iväg som "andrapris"  En mascara på 4ml från Dior - Diorshow Blackout. En rosa ögonskugga från Clinique och en fuktcreme från Clinique (Ingår i 3steget)

Om det är något som är intressant så hojta till (skriv vilken produkt oxå).. så kommer kanske nån av dessa grejer till just dig med posten.

Kommentarer
Postat av: Madde

wow.....ja, jag har läst igenom din blogg...fast nu fick jag faktiskt uppdatera mig lite....Kan få mascaran när vi ses. Jobbigt med eksemen...men hoppas att det blir bra.

Kramar Madde

2009-02-03 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0