En lista ...

En lista med grejer tagna från många andra listor.
Läs och ... uttråkas ännu mer?

Civilstatus - Sambo
Förlovad - Japp
Gift - Nej
Boende - Hyreslägenhet
Arbete - Säljare Åhléns
Familj - Mamma, pappa, 4 halvsyskon
Inkomst år - Håller jag för mig själv
Musiksmak - Hiphop RnB, Dance
Ser helst på tv - Film
Äter helst - Hemlagat
Tränar - Promenader, cykling
Väder idag - Mulet
Polisanmält någon - Japp
Sommar/Vinter - Sommar!
Senaste dröm - Falcon ville äta upp mig
Messade dig senast - Älskling
Ringde dig senast - Mamma
Kläder idag - Svarta jeansleggings, svart linne, grå kofta
Såg en kändis senast - Förra veckan
Första du gör på morgonen - Kliver upp
Åt senast - Strips o grillad kyckling
Msn:ade med senast - Sandi
Hur många förhållanden - 4.. seriösa
Piercad - Naveln, läppen förr
Tidigare arbeten - 3 andra Åhléns & resultat
Kysste senast - Älskling
Badat i år - Japp, badkar
Väger - 48kg
Dricker på fest - Grogg!
Skostorlek - 36
Gymnasielinje - Hotell & restaurang
Sjunger i duschen - Mmm
Senaste inköp - Jeansleggings
Linser/Glasögon - Nepp
Längtar till - Vi åker hem till Härnta
Varit på rättegång - Japp
Morgontrött - Ibland, beror på sömnen
Gör just nu - Tråkar ut mig själv..

Nåt så grönjävulskt! :)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Haha!! O så kommer lilla Sandi -"Härmapan"- här o kopierar din lista =D Lite kul juuu.. fick just lära mig lite mer om min tysta o super snälla kollega :) Pluspoäng där!!! skrattar



Ha en härligt fin Måndag gum's! //Kramisar S.

2009-02-09 @ 09:47:56
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0