Bra dagar

Idag har jag haft en underbar dag!
God middag, gott fika, bra sällskap, en skön spring tur, kubb, badminton, kasta gris, mys med en kisse, smultron-plock, myggkamper , städ av bil o mycket mer.

En skön sommardag helt enkelt.

   
  

Gillade allt igår oxå.
Jag o älskling på stranden på säla.. när det började regna o vi satt där på sanden med filten över oss. Mysigt :) Sen blev det lite stenkastning.. och massa mys där vid vattnet. Sjukt härligt :) Älskar dig! Jag är så glad att du alltid finns vid min sida. Älskade du! Du är bäst helt enkelt.

Senare en skön utekväll med grabbarna. Filtar på gräset i solen, sen hem till B. Dock hann jag aldrig fyllna till, men de va trevligt ändå. Som alltid med dessa sköna människor..




Känns som 2 bra "avslutningsdagar" på semestern..
Snart hemma igen. Längtar!

Avslutar med en bild på en grymt god pizza.. dock sista pizzan på lääänge. För nu är det hårdträning som gäller.. o ingen jävla fettopizza :)




Om en halvtimme börjar harpers iland.. grymt nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0