En dag kvar

Dock en dag för mycket enligt mig..
Jag är så satans less.


På måndag infinner jag mig i härnta runt halv 11 på dagen.
Jag kommer njuta. Mamma hämtar upp mig på busstation..
Sen blir det till o sola och dricka drinkar (Hoppas det är fint väder)
Även min bästaste bästa vän fyller år då, så jag måste ju ta mig dit oxå :)

En skön start på min semester tycker jag väl va..

På onsdag blir det gatufesten oxå!!
Måste styra upp lite snygg bränna, fina kläder osv tills dess..
Kommer bli så jävla kul o dricka med Elin igen :) :) Fan 1 år sen ju..

Det ser vi fram emot!

Nu ska jag vila lite.. blev rätt trött av att sitta ute o sola. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Kim

då hoppas jag att vi ses på GF, vi är ett helt gäng åhlensare som ska dit :)

2009-06-27 @ 21:47:08
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Elin

Det ska bli roligt att festa med dig med. Jag har smakat på baileysen nu. Go var den. =P

2009-06-28 @ 00:19:23
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0