I Härnösand

Idag har vi hunnit med god lunch från härnöhallen.. sallad såklart. Mums. Den åt vi uppe på vårdkasen. Shit va det blåste. Va bara jag som pallade gå ut ur bilen o ta lite kort.. haha!

   

Sen tog vi en sväng genom stan, alltid lika kul o se vad som hänt. Mycket vägbygge här som vanligt. Och rätt tomt på gatorna.. men så är det ju i härnösand. Tyvärr..

Vidare sen till McDonalds för lite marängswiss och strips, som vi åkte till mormor o åt. Hon blev jätteglad över att vi kom utan att ha sagt nåt innan.. Överraskad :) Fint de.

Sen åkte vi till Johans syster med familj. Vi hade ju köpt söta Pippikläder till hennes dotter.. och jag tror att den lilla sötnosen blev väldigt glad :) "Jag o Pippi är bäst" fick hon ur sig.. måste ju betyda att hon va rätt nöjd :)

Eftersom min älskling jobbade natt innan vi for imorse, betydde ju de att han inte fått sova nåt på flera flera timmar.. därför blev det väldigt snabba besök hos alla idag.


Väl hemma på plats igen blev det lite grillning till middag.
Fläskfilé, sparris  och god sallad. Mums!

 

Notera jackan jag har på mig.
Ni förstår kanske att jag just nu bor ute på bonnvishan ;) Haha!

  

En annan som blev glad när vi kom hem va Falcon. Sötnosen där. Han har lyckats få ett sår vid halsen pga fukten..o så är han ju där o kliar hela tiden. Stackarn har ju blivit rakad där vid provtagning osv.. Han är lite sjuk vår lilla vovve.




Nu avslutar jag det hela med att meddela att jag har ont i halsen.
Jag hoppas verkligen att jag inte går o blir sjuk nu. Det vore ju skit trist!

Gosen ligger o är söt.. inte sovit nåt än.. bara några få minuter.
Tycker det är dags. Kroppen lägger nog ner snart, så vare sig du vill eller inte så kommer du somna.. För nu har du varit vaken i 30 timmar din tok. SOV! :)

Vi hörs imorgon bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0