Kunder i ett nötskal

Håller med min kollega sandi till 100% om det i hennes blogg.
Haha! Det är fan sjukt.

Det handlar förstås om våra underbara kunder.. som vi älskar så starkt.

Testar allt. Öppnar förpackningar, använder nagellack, mascara, foundation, rouge... RUBBET! Dock inte tester... Näää, Ni ÖPPNAR NYA GREJER SOM SKA SÄLJAS! BRA IDÈ. Jävla puckon. Och sen är det NI som blir sura när vi säger till.. eller står och ser ut som en 2åring som inte fattar ett smack. Vad är felet då? Tala gärna om för jag fattar inte!!!  Hur kommer man ens på tanken??? Öppnar ni ost, kex, bröd osv på mataffären oxå? Måste ni ju göra... Testa lite, eller hur? Ni måste missat att ni kan åka dit på skadegörelse..

Jag vill så gärna ha svar på varför folk beter sig som svin. För jag fattar inte..

Ni är otacksamma, otrevliga och vidriga. Önskar jag fick säga vad jag ville till er.. Less som satan på er. Så jävla less. Visa lite respekt för i helvete.

Sen till er som tror att vi som arbetar kan stå och ta vad som helst från era satans jävla käftar.. Ni kan dra åt helvete.


Så, skönt. Fick ur mig lite.. men bara lite.
Gissa om det ska bli skönt att slippa er sen. Haha! Så jävla skönt.
Hem till norrland där vi fått uppfostran och kan bete oss.

Kommentarer
Postat av: samantha

våra kunder är grisiga som fan också, och ändå kan dom inte röra våra saker på jobbet :( men dom är sär! och jag håller med dig.. man undrar hur folk blir uppfostrade som här, hemma i norr beter man sig inte sådär! det är galet hur folk är vidriga här...

2009-06-29 @ 00:36:05
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0