7e maj

Min födelsedag..
Den allra första som grattade mig va Jannice med hennes sms runt halv 5 tiden på morgonen :) Hehe! Av nån konstig anledning va jag vaken då iaf, så du väckte mig inte. Sen vid 6 tiden kom älsklingen hem.. fick frukost på säng och jättefina paket :) Clinique produkter och en baileys. Mumma :) Tack baby! Sen kom nästa sms, då va det lillasyster Myh :) Och smsen rullade sen in ett efter ett.. Pappa, Madde, Syskonen, Mamma, Elin.. m.fl.

Jag jobbade från 11. Och när jag kommer in till jobbet o går mot mitt skåp ser jag det gulligaste jag någonsin sett genom mina arbetsår :) Ballonger på mitt skåp, en jättesöt grattislapp och en påse på golvet med presenter o ballonger även där. Vilka galet söta arbetskamrater jag har :) Mina skönhetstjejer, dom är helt enkelt BÄST! Tack tjejer.. åter igen :) Sandi, Bea & Ailar! Tack till er andra som oxå grattade mig på jobbet, alla kramar jag fick :) Och Jossan för fint sällskap på rasterna :) Ni är så snälla o söta allihopa.

   

Dagen va rätt skön. Hur mycket som helst o göra, men med underbara (Vilket tjat) kollegor går dagarna ändå så bra. Så vi fick massor gjort o det kändes bra när man gick hem :) Trött o slut, ont i ryggen.. men men. Som tur va kom älsklingen o hämtade mig.. bilen var packad så det var bara att dra upp mot härnösand :)

Så ja, nu är vi här uppe och jag mår fint :) Idag har jag varit hos mormor.. träffat henne o mamma.. o henke (hunden) Sen tog ja även en sväng på stan.. in på åhléns såklart. Handlade lite grejer o pratade med gamla kollegor. Alltid lika trevligt :)

Ikväll blir det grillning och drickning. Har inhandlat världens godaste sprit (Absolut Päron) och bästa juicen till (Bravos - Äpple, Apelsin och passionsfrukt) Mums! Det kommer bli såååå gott! Så ja, vi ses ikväll alla dårar som ska grilla! :)

Men nu ska jag fixa klart allt inför kvällen. För innan vi drar iväg på grillningen ska vi till mamma o käka smörgåstårta :) Bli lite firad.. igen :P

Jag ska försöka ta massor med bilder ikväll! Så håll utkik.. Ha en skön kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 16:06:23
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Myh

Hoppas ni verkligen har haft det alldeles underbart i härnta =)! Hoppas på en feeet uppdatering när du har tid =D puss syster <3

Postat av: Carro

Grattis i efterskott snygging, hoppas du hade en mysig födelsedag! Kramar!

2009-05-12 @ 11:37:23
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0