Dagen idag

Upp 7. Sjukt trött. Jobbet från 8 till 11,  månadsmöte och en timmes kassa. Sen hem. Klipptid kl.12. Shit, blev ganska kort.. men men, det växer snabbt. Pappa & Madde hämtade sen upp mig för att åka o fixa ett pass till mig. Haha, blev INTE nöjd. Men nu har jag ett, så nu är det bara ett leg. kvar. Sen när jag kom hem väckte jag gubben, vi drog iväg till Max och sen till Kista där jag bytte ett par skor på MQ. Köpte ett par till gladiatorsandaler, fast i brunt. Sen hemåt igen.. Somnade i soffan. Tror jag börjar bli förkyld. Känner mig seg. Så därför orkar jag inte blogga om nåt kul idag heller. Tyvärr.. Men imorgon kanske! Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen....tycker att du blev jättefin i håret. ¨

Det jag tycker är synd var att vi inte hann att vara tillsammans lite, kanske käka lunch eller tagit en fika, men vi var tvungna att rusa iväg till Bella´s utv.samtal.

Men vi kanske kan ta det en annan dag.

Kramar

2009-05-20 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0