Fint väder

Min klockan ringde 5.30 imorse..
Va meningen att jag skulle på kurs 8.00 men jag kände mig tung i skallen och förjävla trött. Och efter en tvådagars i härnta o sen 2 tidiga mornar och galet trötta långa arbetsdagar kom jag inte upp imorse. Igentäppt i näsan o huvudet vägde bly. Det blev ingen Weleda kurs för mig. Mina söta kollegor får dra igenom allt lite snabbt för mig istället.

Nu känner jag mig lite bättre.. ont i ryggen dock. Men det är fint väder idag så jag bara måste ut. Tänkte shoppa loss litegranna.. efter en födelsedag har man plötsligt både pengar o presentkort :)

Vi hörs senare. Nu ska jag sätta fart! Puss

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Kursen var väl "oki"..... men du missade inget. Sitter här o är såååå jäkla förbannad på sura "M" på jobbet. Hon hade mage o skälla ut/ifråga sätta mig högt bland kunderna. Tack för den. Jäkla idiot!



Har tagit me mig kursblocket.. så du kan öga igenom den sen. Ses på jobbet. Kraaaam :)

2009-05-13 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0