Go´morron!

Vilket fint väder vi har idag!
Slår mig precis att min kollega Jossan gjorde helt rätt i att ta ledigt i helgen. Annars hade det bara vart som vanligt idag, hon o jag på jobbet en solig dag. Alltid! Japp, jag jobbar idag. 11-17.10 Riktigt surt. Men men, klirr i kassan!

Min mamma o hennes sambo är på väg ner till Stockholm idag, vad exakt dom ska hit o göra vet jag inte, haha. Men det va nåt uppträdande av nåt slag (?) Tyvärr hinner inte jag träffa dom eftersom jag jobbar, men min sambo hinner. Han ska nämligen guida dom lite här nere.. så dom inte tappar bort sig ;)

Om 3 veckor åker vi hemåt igen.. jag får långledigt, onsdag-söndag.. Det kommer bli så jädrans skönt. Hoppas på finväder :)

Nu sitter jag bara o tomskriver.. Måste göra mig klar. Ha en underbar dag alla! Och glöm inte min tävling :) Finns lite längre ner här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0