Imorgon är det min dag

Ja, imorgon blir man ett år äldre.. igen..
Tiden går så galet snabbt. Känns inte som att jag blir 24. Mer 20 kanske. Känns väl egentligen ingenting när man fyller år längre. Ser likadan ut i spegeln, kanske nån torrhetslinje mer? Haha!

Så det enda jag ser fram emot är väl att öppna lite paket från älsklingen.. sen att vi drar till härnta direkt efter jobbet :) Saknar alla så mycket. Och det är sköna planer uppstyrda inför helgen :) .. Usch, känns tråkigt o jobba imorrn, speciellt till stängning.. kommer ha fjärilar i magen hela dagen bara för att jag vill hem hem hem :)

Mmm, men så är det. Ikväll ska jag packa o plocka fram allt som ska med. Lär bli en del, haha.

Vi hörs senare snuttisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0