Kunde man ju hoppas på..

Inte fan är det nån sol idag inte..
Men ledig är jag. Och uppe i god tid :) Man vet aldrig om det plingar i mobilen.. då måste man ju passa på o hitta på nåt, ta vara på dagen.

Sitter här och funderar på mitt hår. Ska jag tvätta det eller inte? Haha.. Bra fråga va? Jag har verkligen börjat bry mig om mitt hår nu för tiden. Tvättar det inte gärna varje dag som jag gjorde förr. Plattången används bara vid extrema lockar i håret eller högst var 3 eller 4 dag. Hårinpackningar kör jag med jämt och leave in cremer utav bara helvete :) Det tar sig.. Till sommarens slut ska mitt hår vara mellanblondt och må bra. Det där med att blondera kommer jag aldrig köra med igen.

Nu ska jag nog gå o hämta ut mitt paket :) Mina sandaletter. Grymt fina. Hoppas jag kan ha dom bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0