Problemhy?

Jag kan varmt rekomendera Clinique´s Anti-Blemish Solutions serie.
 

Ett 3-steg med tvål, ansiktsvatten och fuktightescreme.

I serien finns även andra produkter, som tex bodyspray & ansiktsmask.


När jag flyttade till Stockholm fick jag stora problem med min hy. Varför vet jag inte. Men allt blossade bara upp. Mer o mer. Och som säkert många andra oxå känner över såna saker.. så kände jag mig ofräsch och ful.

Finns så många olika anledningar till varför man får finnar och oren hy. Jag har själv alltid tyckt att jag varit nogrann med att tvätta ansiktet morgon och kväll (Med Cliniques vanliga 3-steg). Så för mig måste det varit pga nånting annat... (?) 

Iaf. Jag är så jäkla glad över att jag testade anti-blemish. För min hy blev bättre och bättre efter bara nån vecka. Underbart! :)


Nu törs jag inte sluta med tvålen.
Vill ju inte hamna där igen..
Så nu kör jag med både lite anti-blemish och vanliga 3-steget. Hyn är i stort sätt i normalt skick igen och jag är som sagt hur glad och lättad som helst :)

Inhandlade cleansing foam idag. Har bara kört med den hårda tvålen innan, får väl se om jag gillar denna. Ganska mycket enklare iaf.. Återkommer med mer info senare :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den serien körde jag med, fast det blev inget bättre, men jag hade mycket problem med min hy. Vad jag skulle säga är att det luktar gott i alla fall :)

De har en ögonkräm som är bra också! Och ett täckstift! Lite tips bara..

2009-05-31 @ 21:01:07
URL: http://mittemellanaldern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0