Vilken överraskning!

Mobilen ringde imorse. Det va min älskling.
Ååh, äntligen tänkte jag. Nu har han fått tillbaka sin mottagning!
(Han har nämligen varit i Norge o plumsat i snö, klättrat osv.
Bortrest lördag-torsdag.)

Aaa, iaf. Han ringde.. och det lät ungefär såhär:
Zandra: "Aaaaaa?" (Tröttast i världen)
Johan: "Hej!"
Zandra: "Heeeeeej!" (Lite glatt så där)
Johan: "Sover du?"
Zandra: "Mmmm"
Johan: "Bra, för jag kommer in nu"

JIPPI!!!!!!! Min älskling kom hem :) :) :)
Gissa om jag blev överraskad och glad!!!!!?
2 dagar tidigare än planerat. Så jävla wonderful!
Nu ligger sötnosen o sussar. Han hade vart vaken i 20 timmar nånting.
Tryggheten att ha honom vid min sida går inte att förklara.
Jag mår som en kung!


Älskar dig underbara människa! Du är allt.


Kommentarer
Postat av: Myh

Åh va kul :) du måste ha blivit världens lyckligaste :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0