OCH

Jag önskar jag kunde skriva ner allt här om saker o ting som sker i mitt liv...

Men nä...

Kommentarer
Postat av: mADDE

Hoppas iaf att allt är bra. Och att det är positivt det som sker. Kram Madde

2009-11-17 @ 12:26:17
Postat av: ** SANDI **

Jag är ju bara föööör superdupernyfiken på vem den anonyma personen är .. som hela tiden skriver på din blogg :)



VEM SKRIVER INTE SITT NAMN.. LIKSOM!!?? pik till den personen hahaha!!



Vi ses imorgon gum's.. massor me pussar o kramar!!



O du! Jag o Bea ska försöka ha en rosa dag på jobbet. Vill du va me o "leka" vår lilla lek haha.. så ha på dig nått rosa.. kläder, smycken eller smink kanske?? :) LER



Kram igen!

2009-11-18 @ 21:01:53
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0