Surkärringar

Känner att jag börjar bli som dem...

Varje dag får jag på nåt sätt handskas med dem.

Surkärringarna.

Dom kommer in i butiken med världens mest sura miner och är allmänt otrevliga.
Jag blir alltid lika ledsen och undrar vad som blev fel..
Vad gjorde jag? För själv hann jag inte med.

Har aldrig varit med om liknande faktiskt.
Ännu en anledning till att jag vill hem. Där ler vi och är alltid trevliga och lugna.
Och nog fan respekterar vi butikens "regler" angående öppet köp/bytesrätt.
Och vi beter oss heller inte som 5åringar och öppnar o provar ordinarie produkter.

Äh fattar ingenting.
Orkar man ens lägga ner någon energi på allt?

Måste finnas många där ute som mår så dåligt...
Stackars oss som jobbar och måste ta all skit bara. Det är förjävligt helt enkelt.

Dock har man väl blivit härdad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0