Håriga män

Jag bara måste ta upp ämnet..
Tvn är på i bakgrunden, och jag upp tittar då och då ifrån min dataskärm.. det är ett program på 3an om män.. håriga män? Det bara slog mig hur vidrigt jag själv tycker att det är. Män eller ska vi kalla dem tonåringar? Jag vet inte vad dom kan kallas. Men finns det nåt osexigare än en man (?) med massa fjun i ansiktet? Varför sprarar man ut något liknande? Moppemustachen tex? Haha, fy fan. Ni gör ju bort er. Lockigt fjun, halvlångt. Det ser förjävligt ut. Oxå har vi "raggar-pollisar" Halvlångt krulligt hår även där.. Varför? Eller det där krulliga spretiga håret som växer okontrollerat på olika ställen i ansiktet, på hakan, ner på halsen. Förhoppningsvis kommer dom flesta på att det ser för taskigt ut och rakar bort det. Rakar, rakar o rakar tills det kommer en mer manlig skäggväxt. Förhoppningsvis! Men för guds skull, sluta inte raka er för det!

Jag vill ändå förstå varför man sparar ut något liknande?


Förresten! Idag hade jag en kund med stubbväxt på hakan och hår på bröstet.. en kvinnlig kund. Den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0