Min dag idag

Söndag
Klev upp lite innan 8. Jag och min kärlek skulle ta våran dagliga promenad. 45 min gick vi. Så jäkla skönt. Bra start på dagen. Fick se både svanar, ankor, änder, en trana, andra fåglar och en ekorre. Även en söt kanin fick vi syn på, han satt o mådde gott på en grav.. en grav som va ganska ny, kaninen satt nämligen på jorden. Haha! Tyckte nog att det va varmt o gosigt där.

När vi kom hem va det duschen som gällde och sen en sjukt god frukost som min sötnos fixade. Ägg & tomat mackor.. oxå lite melon. Mums! Sen va det bara att göra sig klar inför jobbet. Och dagen har faktiskt gått relativt snabbt där. Vi har börjat lite smått med o göra om på avdelningen.. vet inte vad jag tycker än, men förhoppningsvis blir det nice i slutändan :)

Efter jobbet hämtade J mig. Vi åkte till kista o shoppade lite. Har man inget annat för sig så blir det lätt så. Och nu sitter jag här hemma o han håller på med middagen. Aaa, ni har säkerligen inte missat att det är han som står för den oftast. Men han är så sjukt duktig, och jag älskar hans mat :) Min mat är vidrig och jag är totalt sämst i köket. Ändå gick jag hotell & restaurang (?) haha!

Nää, man kanske ska ta tag i snabeldraken och suga rent lite i köket..
Även fast jag dammsugade igår, så är det skitigt igen! Typiskt älskling o skit ner hela tiden :P

Känner mig sprallig nu.. sitter och små ler för mig själv. Är sjukt sugen på jävulskap. Undra vad jag ska hitta på?


För er som är intresserad eller nyfiken på svininfluensan, ikväll kl 21.15 på 2an går ett program om just den. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0