Skönt

Jag är glad, för jag är ledig på fredag..
Egentligen skulle jag har jobbat, men det blev ändring.. jag jobbar onsdag istället. Det betyder att vi åker hem till härnta redan på torsdag :) Och det betyder att vi får en hel extra dag där hemma. Underbart! Kan tänkas att det blir en fylla på fredag.. kanske lördag? Sen blir det en del födelsedagsfirande. Mamma fyller år, svärfar fyller år och min älskling fyller även han år snart. Så det blir inte 2 utan 3 flugor i en smäll!

Dagen på jobbet har gått fint. Fixade dior returer, plockade varor och tog hand om kunderna. Även påbörjat planeringen på vårat lilla ombygge. Vi har en del o göra den här veckan och framöver kan man ju säga. Nya kampanjer o alla nya planogram.. samt bygget. Allt står i vårat block iaf.. för er som börjar tidigt imorgon :)

Om ett tag ska vi se Roast på Berns. Har kryssat min hand för att inte glömma bort det. Sköna människor.. Haha, lär bli en del skratt :)

Kanal5 21.55

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0