Galet skönt

Idag har arbetsdagen gått riktigt snabbt. Började 9.50 och slutade 17. Grejat mycket på barnavdelningen idag. Även börjat lite med expot på baby. Så himla söta kläder. Sjukt gulliga. Jag tycker Åhléns bara får in snyggare o snyggare saker. Både när det gäller barnkläder, dam/herrkläder.. men även på hemavdelningen. Det är skoj.

När man kom hem stod gubben och kokade till lite korv som han skulle käka till middag. Eftersom min dumma mobil hade slut på batteri (Trots att jag laddade den i natt) så fick han inte tag på mig, därav blev det där där stinkande korven ;) Dock kom han med den brilljanta idén - hamburgare - till mig. Så man fick sig ju en brakmiddag idag oxå. Hehe!

Nu sitter jag o gör ingenting. Trött är jag.. som tusan. ska försöka packa lite om ett tag. Imorgon bär det av till hemtrakterna igen.. flytt hela helgen. Hur nu det ska gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0