Natti natti

Inte jättetrött längre, men måste sova. Imorgon har jag en mördardag på jobbet, hehe! 9.50-19.10 Skönt dock med 1.20h rast :) Tror det blir onyttig lunch imorgon. Ska försöka ta mig till mcdonalds tänkte jag. Vi får väl se om jag lyckas eller om jag hittar nåt annat ställe på vägen dit.


Förresten så mår hela jag mycket bättre...
Efter en halvjobbig tid i ovetande om saker o ting har jag nu fått mer fakta och mår därför mycket bättre :) Om just vad räcker det att mina absolut mest närstående vet. Kommer kanske nån förklaring längre fram. Sjukt glad över all stöttning i halvsvåra stunder iaf. Nu hoppas vi bara på att allt löser sig helt o hållet.

Lovat mig själv en del grejer nu... Så det tänker jag minsann hålla.

Nää dags att sova gärnet! Lååååång dag imorrn som sagt. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0