Shopping på rea

Galet bra priser!

Halva reapriset på nästan all rea!
Igår shoppades det bl.a ett par skor från esprit som jag skrev att jag skulle visa.
Så här är dom. Svarta enkla, stilrena. Perfekt att jobba i..
Betalade med reapriser och personalrabatt endast 140 kr. Kanon!



Även idag blev det lite shopping. Man är ju dum om man inte passar på!
(Allt är köpt på rea, plus personalrabatt)

Ett par snygga sandaler från Wera, även där betalade jag endast 140 kr.
En tunika från att. för endast 60 kr och ett par jeans shorts från att. för 60 kr.
T-shirt till gubben från Jp för BARA 40 kr och en tröja från att. för 80 kr.

  


Kvällen har spenderats hemma hos pappa. Middag och mys med syskonen, pappa, hans Madde och hans arbetskamrat.. Grillning blev det. Jättegott! Massor med olika grejer.. kycklig, kött, sallad, zatziki, bea, vitlöksbröd m.m...

Sen när man kom hem hade man en överraskning på sitt nattduksbord!
Min underbara pojkvän...

  

Först ett urgulligt kort med söta rader i.
Sen ett kuvert med ett presentkort i. 1000kr på Elenas naglar. TACK!
Äntligen ska jag få gå och fixa mina naglar.

Du är bara bäst älskling! Det finns INGEN som du, INGEN!!!!!
ÄLSKAR DIG OERHÖRT MYCKET! Det vet du min gos! All kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0