Stockholm Stockholm

Skönt att man faktiskt bor här nu. Även om jag inte riktigt fattar det än. Sätter mig på min tunnelbana varje morgon när jag ska till jobbet, och samma sak när jag ska hem.

Tagit en liten sväng i gamla stan. Även en liten sväng i stan. Fattar fan inte... Hehe! jag kan dra dit hur mycket jag vill nu. Jag behöver inte känna den där stressen att jag måste hinna med alla butiker innan jag ska åka "hem". Det här är mitt hem nu. Min stad.

Haha galet!!!

Vi ska dra till grönan snart. Kanske mina småsyskon vill följa med. Vi får väl se. Dit ska vi iaf... Sen har jag bestämt mig för en mysig picknick i nån härlig lugn park oxå. Min nya picknick-korg. Fint de!

Så fort vi får hem sängstommen och soffan, ska vi bara göra klart här i lägenheten och sen kan vi ta hit våra närmaste. Fan, det kommer bli asnice. Ser fram emot tills elin o johnny kommer. Då drar vi på wallmans bl.a... Har ju inträdesbiljetter dit. Sen ska jag guida lilla elin runt här nere. Hon kommer gilla det, det vet jag :) Lite shopping... Lite grönan... Lite av allt :)

Fan, fler härnösandsbor borde ta sig i kragen och flytta ner hit. Iaf dom som faktiskt funderar på det. fan, det är verkligen värt det. Jag lovar :)

Nu ska jag snart göra lite mackor tills imorgon. Plasta in och ha i kylen, skönt att bara kunna ta en macka till frukost imorgon... har ju alltid så bråttom. Gör några extra ifall älsklingen kanske vill ha i natt eller imorgon...



Mmm, hejdårå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vi ska göra massor med saker. Längtar jue Puss

2008-07-13 @ 23:03:06
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Myh

jag hänger lätt på till grönan =D

2008-07-15 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0