Sex

6-timmars pass 2 dagar... idag och imorgon. Sen är jag ledig på onsdag och torsdag. På onsdag fyller jag år, då blir det tårta och massa fika med nära och kära. Bästa av allt är att min älskling kommer hem på onsdag! Så det blir ju till att mysa massor både då och på torsdagen. Sen jobb fredag och lördag och ledig öndag o måndag. Så på lördag kväll blir det ju partaj kan jag lova! Och denna gång blir det mer drag... och ÄNTLIGEN är gubben med oxå! Jag har mycket att se fram emot nu...


Johan, Mamma, Lillasyster och Elin är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!


Förresten... Pappa hade ringt idag och pratat in på telesvaret...
"Hej det är pappa! Kors i taket va? Vi hörs sen...Hejdå"

Jag blev faktiskt glad! Jag saknar dig Pappa! Och smågullungarna oxå! Massor!!!
... trots det tar jag mig inte tid att åka ner???? VARFÖR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0